MAX

Idag så var vi lata familjen och orkade inte laga mat. Så det blev en tur till MAX för att inhandla den som skulle ätas. Och för en gångs skull så åt inte jag mest utan det gjorde Iris. Fattar inte att hon kunde äta så mycket. Hon åt nästan en hel stor hamburgare och en halv liten pommes. Hur får det plats i hennes mage? Helt sjukt.

Har idag inte varit speciellt populär hos Iris utan hon har varit väldigt mammig. Men jag och Iris har en sak ihop som vi ofta gör om kvällarna, vi borstar Iris tänder. Hon börjar bli rätt så duktigt på det lilla damen. Är inte alls lika jobbigt nu för tiden som det var innan.

Nu till min dag. Har varit seg hela dagen. Antar att det är både sjukdomen och natten sömnlöshet som satt sina spår. Men det blir inte tidigt i säng för mig iaf. För ikväll ska jag kolla på när Milan spöar Napoli. Det är min förhoppning iaf.
Men dagen har inte varit speciellt kul. Har varit småirriterad hela tiden tycker jag utan att låta det gå ut över någon dock vilket jag är stolt över.

Nu ska jag förlora mig i tv:n värld med Paradise Hotel, Biggest Loooooser och slutligen fotboll.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0