Passproblem

Jag och Iris cyklade som ni vet bort till polisen för att hämta hennes pass. Jag visade mitt pass som leg och tanten i kassan tog det och tittade och gick sen och hämtade Iris pass. När hon ska lämna Iris pass till mig så tar hon mitt pass och makulerar det. I samma stund hon gjort det så kom hon på sitt misstag. Så det blev till att göra ett nyss pass till mig. Så istället för att vara en välklippt snygging i passet så är jag nu en långhårig och orakad slusk. Så kan det gå och det var sista gången jag gav polisen beröm.

Efter passfadäsen så tog vi oss till Gröna Stugan för en lunch med farfar. Blev fläskytterfile med rostad potatis och bearnaisesås, även för Iris. Måste ge beröm till servicen som Gröna Stugan har. De ser verkligen till att barnen trivs och har det bra. All heder till de för det.

Nu ska jag titta på lite Ryder Cup och sova lite.

Om ni undrar hur Iris ser ut nu för tiden så ser hon ut så här,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0