Så gick det

Så, hur gick det nu för mig och Iris med sprutan hon skulle få. Ja, vad ska man säga. Hon har ju fått sprutan men att säga att det gick bra är allt annat än sant. Vi behövde vara tre stycken för att kunna ge henne den och då hade jag och en till ändå försökt två gånger utan resultat. Hon var helt galet ledsen och arg så vi fick ta hjälp av en till och då gick det. Det roliga är att fem sekunder efter att det är klart så var hon glad.

Sen har vi varit och provat bröllopsmenyn och den var god. Vad den innehåller avslöjar jag inte här utan det visar sig när bröllopet är. Så nu har jag suttit och druckit vin till lunch. Så borde jag ha det varje fredag tycker jag.

Nu ska jag passa på att vila lite medan Iris sover så jag har energi till att göra lite saker på eftermiddagen. Vad vi ska göra vet jag däremot inte. Förslag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0