Sjuk

Mår just nu inte så bra men är ändå på jobbet. Undrar för mig själv om det är ett bra beslut att vara här. Halsen är helt körd och jag är täppt och jävligt också. Har dock ingen feber och det är positivt. Men nu kör jag på så länge jag orkar och hoppas att det släpper lite här under morgonen.

Igår var det en dag där det var full fart hela tiden. Eller halva tiden iaf. Vi inledde eftermiddagen med att åka till Lindsdal för att fira lilla Anderbomskan Alice som fyllde ett förra veckan. Efter det så blev det ett besök hos farmor och farfar för lite arbete innan maten. Väl hemma så blev det till att slappa resten av kvällen.

Jag och Emma följder för den delen The Event. Fan vilken bra serie det är. Men har ni inte sett de första avsnitten så kan ni lika väl skita i det för då har ni ingen chans att hänga med. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0