Sjukstuga

Jag och Emma är fortsatt sjuka här hemma även om det inte är lika illa idag som det var igår. Jag har varit rätt så risig på förmiddagen så Emma har gjort ett kanonjobb som orkat ha hand om Iris trots att hon inte mått så bra. Och nu är det min tur att ha hand om Iris. Mår iofs rätt ok nu men har absolut ingen energi. Det har däremot Iris. I normala fall så sover hon vid den här tiden på dygnet men idag visar hon inga som helst tecken på att vilja sova. Så nu får hon nog vara vaken resten av dagen så hon kan somna ikväll. För att få en långkörare ikväll är inte något vi skulle orka med.

Måste bara tacka mina föräldrar som kunde ta Iris igår eftermiddag och ha kvar henne över natten. Vet i fan hur vi hade löst det utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0