Sköna måndag

Var länge sedan en måndag var så bra som den var idag. Vet inte riktigt vad det var som gjorde dagen men det bara flöt på. Det enda negativa var att jag var trött som fan när jag vaknade men det gick över när jag cyklade till jobbet. Är svårt att vara trött när det är minus 34 grader när man cyklar till jobbet.

Kom på idag att det är mindre än två veckor tills vi åker till Thailand. Jag tror inte ni fattar hur skönt det ska bli att få sola, bada, slappa och bara vara i två veckor. Visst, det kommer ju inte bli lugn och ro hela tiden, blir sällan det med Iris, men det kommer vara mer lugn och ro än om jag hade varit hemma och jobbat. Jag kan redan nu lova er lite bilder från vår tid där.

Nu till något mindre roligt. Mindre roligt för mig iaf. Antar att några av er redan märkt det men idag så märkte jag hur jävla tunnhårig jag börjar bli. Fick en impuls i kroppen att jag borde raka av mig allt hår och ge upp min dröm om att ha ett långt, härligt hårsvall igen. Men så kände jag att det kanske finns lite hopp kvar om att det ser ok ut ibland trots att det inte är direkt tjockt med hår ovanför flikarna. Få ta en lång och seriös diskussion med Emma om detta ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0