2 år

Idag är det två år sedan min älskade dotter Iris kom till världen. Tiden har gått så sjukt snabbt och jag kan inte fatta att hon redan är så stor. Hon var ju nyss ett litet pyre. Det är iaf två år av kärlek som har passerat. Är svårt att fatta att en sån liten tjej kan påverka en så mycket. Men det är en underbar känsla. Detta blir ett rätt kort inlägg, återkommer med mer om hennes födelsedag senare. Vill egentligen bara säga grattis till min lilla tjej som jag älskar mer än något annat. Och om du någon gång läser detta Iris så ska du veta att du ger mig så mycket varje dag utan att du ens vet om det. Kramar och pussar till dig för det.


Min stora tjej


Kommentarer
Postat av: Tess

Stort grattis till fina fina lilla Iris! Kram Tess och barnen

2011-02-25 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0