Bullfest

Idag hade jag sovmorgon men tror ni att jag utnyttjade det? Nä, vid halv nio var jag uppe och var pigg som en lärka. Så kan det gå.
Till frukost idag så var det som vanligt frallor för mig och Emma. Iris höll sig till ost och bulle. Är kanske inte den bästa frukosten men eftersom hon äter så dåligt till frukost så är en bulle bättre än inget alls.

Ikväll ska vi till Lindsdal och hälsa på familjen Wahlström och jag överraskar med att ta med en efterrätt som jag gjort helt själv. Utlovar foto imorgon för den är inte klar förrän precis innan servering. Ser fram emot den oerhört mycket och är stolt över jag jag presterat.

I natt så var det en liten otäck sak. Vaknade av att Iris skrek som en stucken gris och tittade in i hennes rum och ser henne ligga på golvet. Hon har antagligen fastnat i täcket på väg ner från sängen och trillat. Men det gick över när hon fick komma in och lägga sig hos sin mamma.

Nu blir det en sväng på stan så Iris kan få sin lördagslunch som består av korv med bröd. Tradition!!


Bullfest till frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0