En trevlig kväll

Igår var vi i Tacoträsket och hälsade på familjen Wahlström. Om jag får säga min mening och det får jag för det är min blogg så hade vi en trevlig kväll med väldigt god mat, god dryck och trevligt sällskap. Tänk att det kan vara så trevligt i förorten. Måste bara nämna Manges matlagning för den är något utöver det vanliga. Han kan sin mat alltså. Igår så blev det en risotto med räkor till förrätt som var så god, till varmrätt blev det en fantastiskt god köttbit med en god blandning av diverse goda saker typ potatis, vitlök, brocoli, morot osv. Och till det en bea och bea är aldrig fel. Efter rätten bestod av pajen jag gjort. Återkommer till den ikväll då det blev en hel del över som kommer serveras ikväll igen då Iris mor- och farföräldrar kommer hit på middag.
Kvällen avslutades med att vi spelade Bezzerwizzer som vi tyvärr inte hann spela klart då vi skulle med bussen. Det enda tråkiga var att Frans vaknade och hade ont i örat. Tyckte så synd om lillkillen. Frans ja, tror nog att Iris blev kär igår. Hon var så glad åt Frans och följde honom som en svans. Och Frans var så gullig när Iris skulle sova. Han kom in med hur många gosedjur som helst så att Iris skulle känna sig trygg. Barn kan vara så söta.

Nu tar vi lite KLT. Hur i helvet kan nattaxa börja gälla innan klockan ens är 12? Så var det fan inte förr i tiden. Och hur fan kan de ta 40 spänn för en person att åka buss? Är ju för fan lika dyrt att åka taxi som att åka buss om man är två pers. Tycker att det är helt åt helvete. Blir så jävla arg. F**tföretag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0