Glädje

Efter en rätt så tuff natt för mig och Emma så har dagen passerat rätt så bra. Att natten var tuff för mig och Emma var för att vi inte ville att Iris skulle sova själv när hon var magsjuk. Så jag började att sova bredvid henne på hennes madrass som låg på golvet. Eller sova och sova, jag låg där och slummrade. Vid halv fem kom Emma och bytte av mig och då var jag så öm i kroppen så jag hade lika väl kunnat sova på ett stengolv. Men sen sov jag gott tills det var dax att gå upp för Iris vaknade inte en enda gång och var alltså färdigspydd vid 21 igår kväll. Så kan det gå.
 
Så vad har vi gjort idag då? Inte så mycket faktiskt utan vi har myst här hemma. Får tacka Emma för att hon lekte med Iris i två timmar så jag kunde se Carlings Cup-finalen. Önskar dock att jag inte hade gjort det med tanke på slutet. Lite pinsamt av fullblodsproffs att göra en sån tabbe.

Men mitt i all olycka så nås jag av nyheten att Runström är klar för Bajen. Glädje!!! Är så underbart att Runström är hemma igen, sånt som värmer ett Bajenhjärta.

Nu kommer lite bilder från helgen.


Iris i sin finklänning innan hennes födelsedagsfest


Iris snygga pappa


Iris sovplats för natten, och min för den delen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0