Glassmonster

Som väntat så åt Iris duktigt idag och det betydde glass. Min lilla tjej är faktiskt galen i glass, hade hon fått bestämma själv så hade hon nog ätit glass till frukost, lunch och middag. Men nu funkar ju inte livet riktigt så som tur. Då hade jag haft en tjock dotter.
Men allt har inte varit frid och fröjd en kväll som den här. När morfar hämtade på dagis så hade det varit bajs i blöjan och morfar trodde att det hade varit där en stund för hon var väldigt röd i rumpan. När jag skulle byta blöja efter maten så såg hon ut som om hon suttit med rumpan i en burk med röd målarfärg. Dra åt helvete vad röd hon var. Lyckades smörja henne rätt bra så när det var dax för dagen sista blöjbyte så hade det blivit något bättre men var inte helt ok dock. Så det blev ett litet krig angående smörjningen innan allt blev frid och fröjd igen.

Nu sover Iris och Emma är hemma så då ska jag hoppa in i duschen innan det blir soffmys med min fru.

Men som utlovat, ett foto på Iris.


Ett snorigt glassmonster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0