God morgon

God morgon på er kära läsare. Eller, så god har den inte varit då min planerade sovmorgon tog slut redan vid kvart i åtta då Emma och Iris kom in i sovrummet och väckte mig. Egentligen skulle Emma bara hämta lite kläder så de kunde gå och köpa frallor men Iris hittade också in och då var det kört. Efter det kunde jag inte somna om så nu lär jag vara trött resten av dagen.... Eller inte.
Idag så har vi inte direkt några planer för dagen. Kvällen är däremot uppbokad då vi ska till Henke och Anna och umgås lite. Ska bli kul att se Iris trötta ut Nella som är deras hund. Eller blir det kanske tvärtom.
När vi gjort oss klara här hemma så lär det bli en sväng på stan så Iris kan få sig sin lördagslunch som oftast består av korv med bröd. Men det vet ni nog redan om.

Men jag tror nog att vi ska försöka vara hemma vid 13 så vi kan se det andra åket i damernas slalom. För just slalom är ju den utförsåkningsgrenen som är kul att kolla på. Och nu har tydligen Maria PH medaljchans och då blir det ju lite extra spännande. Usch, vilken medgångssupporter jag är.

För övrigt så spelar Bajen mot Gefle idag och den sänds ju på webradio så det är inte omöjligt att jag lyssnar lite om jag ändå är hemma. Fan vad gutt att fotbollen är igång igen även om det bara är träningsmatcher


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0