Kallt

Vi tog en liten promenad förut. Började med att mata fåglarna som blev väldigt glada. En svan blev så glad att den bet mig i handen. Tycker det är ett lite konstigt sätt att visa sin uppskattning på. Men det är kanske så svarar fungerar. Sen blev det en sväng till Netto där vi hade tänkt köpa ett flak Cola. Men den var naturligtvis slut. Men Iris fick se en ren, uppstoppad alltså, men med en dåres envishet så höll hon fast vid att det var en bock. Men efter en stund så insåg hon att det var en ren när det var så pass kallt ute som det var idag.

Nu ska jag snart äta stek innan jag bänkar mig i soffan för lite FA-cup, Leyton Orient-Arsenal. Och sen hinner jag knappt resa mig innan det är dax för Solsidan. Fullspäckat som ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0