Magsjuk??

Kände att magsjukan var på gång idag på förmiddagen. Men, det var nog bara som jag trodde och förväntade mig för jag blev aldrig magsjuk. Är konstigt det där. Bara för att jag blev smittad förra gången så förväntar jag mig att bli det nu oxå. Men så verkar inte fallet bli vilket är skönt. Men, man ska inte ropa hej förrän haspen är på så jag tar inte ut någon glädje än.
Men från magsjuka till någon annan sjukdom. Mormor hittade två prickar på Iris mage idag och misstänkte att det kanske är vattkoppor. För vattkoppor har gått på dagis så det är inte omöjligt att hon har fått det. Så nu håller vi alla tummar vi har för att det är några andra prickar för annars så har vi en hel del vabbande framför oss. Och stackars Iris ska få en massa utslag och det är inte så roligt för henne. Men, nu ska vi inte gräva en grop innan vi är över ån.

Nu är snart mat. Återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0