På vattkoppsfronten intet nytt

Som rubriken antyder så har det inte hänt något nytt på vattkoppsfronten. Vi försökte titta lite förut men Iris tycker tydligen inte om att man tittar på henne för hon började gnälla och bete sig. Så vi får låta natten passera och göra en koll på morgonen för att se om hon har vattkoppor eller om det bara är några vanliga prickar.
Men, nu har mormor varit så snäll att hon erbjudit sig att ta henne imorgon om det nu skulle vara så att hon är sjuk. Är bara att tacka för det om det nu skulle bli så. Men nu sitter jag bara här och spekulerar. Eller, jag gör väl mer än det, tittar på Milan-Napoli, bloggar, andas och lever.

Fan, kan inte släppa hur gutt det är att Runström är klar för Bajen. Är ju helt underbart.

Uppdaterade min telefon igår och det skulle jag tydligen inte ha gjort. För helt plötsligt så slutade min kalender att funka. Fick upp ett felmedelande så fort jag försökte starta den. Och det har blivit så att jag har blivit rätt beroende av min kalender då jag börjat skriva upp allt som ska hända i den för att ha koll på mitt liv. Är rätt bra så jag vet vad jag ska göra men jag blev lite orolig nu när jag märkte att jag fick halv panik bara för att jag inte kunde se vad som väntade i veckan. Men, nu har jag plockat hem en ny kalender som är betydligt bättre än den jag hade och har synkat den med min googlekalender så nu är jag med i matchen igen. Tack för det.

Nu ska jag se sista 20 av fotbollen innan det är dax att sova


Kommentarer
Postat av: mormor

Skönt att ni är friska och prickar finns det många sorter av. Det är nog bara jag som är hispig. Varför ska du kalla dej P3? Är väl ingen bra kanal, eller?

2011-03-01 @ 00:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0