Skön dag

Ytterligare en bra dag har passerat. Idag var det så pass fint väder att tröjan åkte av på brevbärarturen. Det är ju inte allt för ofta man är utan jacka i februari men va fan, är det varmt så är det.

Och så hade jag en jävla tur idag också. När jag kommer till dagis för att hämta Iris så var de på väg ut så när jag öppnar dörren så är det en fullt påklädd Iris som står innanför. Skönt att slippa krångla med overall utan att bara ha henne färdigklädd när man kommer.

Ikväll så ska jag nog till Dadda och dona lite. Vad det gäller är än så länge hemligt. Spännande va? Ska även gå igenom Daddas skidsemester som har var iväg på förra veckan. Är lite avundsjuk för det var länge sen jag åkte. Ska försöka övertala min fru så vi kan ta en resa till Åre eller Sälen nästa år. Börjar ju bli dags för Iris att få prova.

Nu ska jag gå och se om jag kan slänga ihop lite mat åt Iris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0