Snö, snö, snö

Fan, nu får det faktiskt räcka. Vill inte ha mer snö nu. Vill ha grönt och skönt så man kan spela golf och gå ut och gå utan att frysa röven av sig. För fortsätter det så här så blir jag helt rövlös och det vill jag inte bli.

Det blev dokumentären om Phone House som jag kollade på igår och jag kan säga en sak om det, jag är jävligt glad att jag inte har det jobbet. För fy fan vilka idioter det jobbar på det företaget. Teamledarna verkar inte ha så bra täckning om man säger så. Ha ha ha, inte så bra täckning, roligt va? Inte? Nä, trodde inte det heller.

Idag så blir det en kall brevbärartur. Kommer att bli varm i början men sen så är det mest kallt att gå där jag ska gå men jag får kanske ta en vinterjacka på mig helt enkelt.

Är lite småtrött idag faktiskt, Iris har inte sovit så bra utan har legat i vår säng halva natten. Emma har det värre än mig eftersom Iris alltid ska ligga intill henne men jag får inte heller direkt lugn och ro. Så i natt hoppas jag att hon sover bättre eftersom jag ska upp tidigt och ska med ett flyg vid sju och det vill jag inte missa. Så nu håller vi alla tummar vi kan för att hon ska sova bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0