Tisdag morgon (i brist på en bättre rubrik)

Var en halvtuff natt i natt. Innan klockan ens hade blivit halv två så hade Iris redan vaknat fyra gånger och varit ledsen. Är inget roligt att behöva gå upp så många gånger så pass tidigt. Men efter det så sov hon rätt bra tills det var dax att gå upp. Och då skulle hon absolut gå upp med Emma och sitta i soffan och dricka välling. Men till slut gick det bra med mig iaf.

Och så har Foppa lagt av igen. Men denna gången är det tydligen sista. Synd att det inte höll för honom för jag unnar iaf honom ett värdigt avslut på sin karriär. Nu blev det inte riktigt så men för mig är han störst av alla hockeyspelare. Ok, ni kanske tycker att Lemiux eller Gretsky är större men där har ni fel. Så det så!

Idag efter jobbet så ska jag gå och hämta Iris på dagis och om vädret är ok så blir det en sväng till pulkabacken. Hon har tjatat så om pulka den senaste tiden och då ska hon självklart få åka pulka.

Och ikväll är det CL igen, Milan-Tottenscum. Ska bli kul med lite fotboll igen och Milan är alltid roliga att se men det känns ändå bara som en förmatch inför morgondagens match mellan Arsenal-Barca. Hoppas så innerligt att Arsenal lyckas spöa äckliga Barca. Vore så jävla gutt att ge "världens bästa lag" på nöten.

Nu ska jag jobba vidare. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0