Underbara tjej

Jag har verkligen haft tur som fått en sån underbar liten tjej. Hon är ju helt underbar att leka med. Eller, hon leker medan jag tittar på. Sen vi kom hem så har hon lekt helt själv nästan hela tiden och hon har lekt med mina Simpsonsgubbar. Har varit full fokus från hennes sida när hon försökt att få alla gubbar att stå upp. När väl alla var på plats med lite hjälp av pappa så hade hon koncert för gubbarna.

Nu har hon även hunnit äta lite mat och glass. Tyckte att hon förtjänade en glass efter att ha ätit två portioner med pasta och köttbullar. Fan, fortsätter hon att äta så mycket så kommer hon snart att ha en lika stor mage som sin far. Men, den dagen, den sorgen,


En fokuserad liten tjej



I söndags så var jag lite pysslig och skrev ut stora färglada bokstäver, bokstäverna jag skrev ut var I, R, I och S. Så nu står det Iris ovanför hennes säng. Tänkte att det kunde vara lite kul att pyssla lite för hennes skull. Satte självklart pappret på lite hårdare papper för att det skulle se lite mer proffsigt ut. Och det gör det. Se själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0