Dagen före den stora dagen

Så var vi nästan där. Idag är det alltså dagen före den stora dagen. Är lite smått stressad men det borde lugna ner sig lite nu för nu är det inte så mycket mer jag kan påverka så jag får släppa allt och bara vara. Om en stund dock för än är jag inte riktigt klar med vad jag kan göra.
Jag känner mig inte nervös för morgondagen för jag har inte riktigt fattat att den är här. Borde kanske känna mig mer nervös än vad jag gör för mitt eget bästa. Men jag är däremot övertygad om att jag kommer vara nervös imorgon innan det är dax. Men, det tar vi då.

Nu ska jag se till att få i mig lite lunch innan vi fortsätter dagens arbete.

För den delen ser jag fram emot att få kvällen och natten ensam med Emma, vår sista kväll i frihet.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0