En bra dag

Får säga att detta har varit en rätt bra dag. Den började bra, fortsatte bra och avslutades bra. Som en dag ska vara helt enkelt.

Fick åter igen sitta inne och jobba idag och idag var det ruskigt effektivt arbete från min sida. Hann med betydligt mer än vad jag trodde och då hann jag även med lite jävelskap med mina arbetskompisar. Men, det är viktigt för att iaf jag ska trivas.

Ikväll så har jag och Iris varit ensamma eftersom Emma är och äter sushi med Jenny. Och om jag får säga det så har vi haft en väldigt trevlig kväll. Vi läste en massa sagor, tandborstningen gick kanonbra, Iris satt i mitt knä och drack välling och slutligen så gick vi in och la oss i hennes säng där hon somnade och jag var väldigt nära att göra samma sak. Och medan jag ändå pratar om att ha det mysigt med Iris så kan jag idag avslöja att jag är ledig på fredag. Så jag och Iris kommer ha en heldag ihop. Blir antagligen en sväng till Måsen, lunch ute, kanske gå till bibblan eller något annat trevligt på eftermiddagen. Ska bli kul iaf att ha en fredag ihop igen, var ju en hel månad sen sist.

Eftersom detta är ett rätt så tråkigt inlägg så bjuder jag er på ännu en sång av Iris som hon sjöng i söndags morse. idag blir det Blinka lilla stjärna. Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0