En vanlig dag

Idag har det varit en helt vanlig dag utan att det hänt speciellt mycket. Det flöt på bra på jobbet idag, en bra dag helt enkelt. Har haft det lite sämre sen jag kom hem eftersom Iris tydligen inte tycker om mig idag. Eller tyckte om kanske det ska vara, har blivit bättre nu men för en timme sen så fick jag inte ens tilltala henne utan att hon började gnälla. Undrar vad som rör sig i hennes lilla hjärna ibland.

Ikväll så ska jag till Henke och spela FIFA innan jag tar mig hemåt lagom till hockeyn. Är kanske dax att börja titta nu när det drar ihop sig. För er som inte hänger med så pratar jag om junior-VM och Sverige mot Ryssland i semi. Men om jag känner mina läsare rätt så skiter ni väl i hockey.

För den delen, varför har det inte kommit några erbjudanden om att få designa min blogg. Tycker det är dåligt engagemang från er läsare. Ska jag behöva göra allt själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0