Hann inte

Att jag inte bloggade så mycket igår beror på att jag inte hann. Efter jobbet så var det fullt upp. Gick direkt hem till svärföräldrarna efter jobbet för att äta middag där. Är alltid gott att bli bjuden på mat där. NÄr maten var uppäten, Iris nybadad och kaffet urdrucket så drog vi oss hemåt. Efter lite kvällsmys så somnade Iris och en stund efter det kom Angelika hit för att klippa mig inför bröllopet. Har klippt bort en hel del av mitt långa, fina, fluffiga hår och har nu en rätt kort frisyr. Känns väldigt ovant och jag känner mig lite halvnaken på skallen. Men när jag väl vant mig så tror jag att det blir bra. Så nu kommer jag iaf inte att se ut som ett drägg när jag gifter mig.

Igår på jobbet så hade jag riktigt bra brevbäring, Ölandsgatan höll på att snöröjas vilket innebar att det var bilfritt och fritt fram för mig att cykla lite som jag ville. Så jävla skönt att kryssa mellan parkerade bilar och ställa cyklen precis på det stället där jag ville. Så borde det vara varje dag.


En tom Ölandsgata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0