Klämdag

Så var det en liten klämdag idag då och jag är iaf på jobbet. Men antagligen så är inte du det eller så surfar du för mycket på arbetstid.

Vaknade i morse och kände mig lite halvkrasslig men inte värre än att det går att jobba utan problem. Men sen så hostade jag och jävlar i min låda vad ont det gjorde i halsen. Kändes som en packad finne stod och stack en kniv rakt in i stämbanden. Så för min sångkarriärs skull så hoppar jag över sången idag. Nu är väl förvisso min sångkarriär redan rätt så död men man vet aldrig. Är dock tacksam att detta kommer nu och inte om en vecka.

Idag ska jag dela ut post i Oxhagen vilket är något jag tycker om. Dels för att det var den första turen jag lärde mig plus att det är en del fastighetsboxar, höghus och hissar på det distriktet. Tycker om det helt enkelt.

Ikväll så blir det en lugn och skön hemmakväll med familjen. Jag har iaf inte planerat att hitta på något speciellt och jag tror inte att Emma har gjort det heller.

Nu blir det till att jobba lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0