Mellandag

Hela denna dagen har varit en mellandag på något sätt. Började med att jag var så sinnesjukt trött när jag vaknade. Kändes som jag inte sovit ett skit i natt trots att jag hade sovit rätt bra. Väl på jobbet så var det en hel del att göra. En jävla massa post som skulle ut idag och då blir det en del att göra. Ganska naturligt när man tänker efter. Har jobbat inne idag så när väl alla andra gett sig ut så skulle jag ta tag i mitt arbete. Men det blev inte riktigt så. Det var lite prat om diverse postgrejer med diverse folk. Så tiden gick innan jag fick något gjort. Men sen hann jag med en hel del innan jag var tvungen att lägga det åt sidan för att hjälpa till på golvet.

Väl hemma så mös jag och Iris en stund innan jag fixade lite käk åt henne. När Iris käkat klart så blev det ett bad för lilla damen. Hon älskar verkligen att bada, hon blir halvt knäpp i huvudet och försöket dyka i en liten badbalja. Det är vid de här stunderna jag önskar att vi hade ett badkar. Efter badet så var det mat och Iris åt lite till, kan vara bra att fylla på förrådet för natten. Sen blev det lite lek innan det var dax för Iris att sova. Var inte långt borta till att jag också somnade i hennes säng. Hade hon inte legat med ena armen över mitt ansikte så hade jag garanterat legat där och trynat.

Sitter just nu och kollar på Leeds-Arsenal. Måste erkänna att jag saknar ett sånt klassiskt gammalt lag som Leeds i PL. Vet inte vad det är med det laget men det är ett av få lag jag accepterar i England. För det är väl bara Arsenal som är ett riktigt fotbollslag i det landet.

Mer fotboll, Jan Banan tränar alltså med Bajen. Är ju humör att lägga till namnet banan för 10 000 spänn. Hade jag aldrig gjort trots att jag kanske är lite knäpp. Men så knäpp är jag inte.

Detta var ett inlägg bara för sakens skull. Ville bara att ni skulle ha något att läsa tills jag har något vettigt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0