Pappadag

Idag ska jag vara hemma med Iris så hon får en pappadag. Var ett tag sen nu vi var hemma en hel dag bara hon  och jag. Så, idag ska vi hitta på en massa kul tillsammans. Iris var så exalterad över denna dagen att hon tyckte att den skulle börja redan 05:40. Det tyckte kanske inte jag men det är inte jag som bestämmer när det är dax att gå upp. Så, vad har vi hittills hunnit med då? Inte speciellt mycket, bara lite frukost, läsa lite böcker och titta på tv. Men dagen är ung och vi kommer hinner med betydligt mer. Vi ska till Måsen, äta lunhc på Jenny Nyström, sova, leka och så ska vi hitta på något annat kul.
Måste till Systemet oxå eftersom jag ska göra en kaka till imorgon som det ska vara sprit i.

Nu är det hög tid för tandborstning, tvätt och påklädning.

För den delen. Är det ok att kommunen ska betala 112 miljoner för vägar, parkeringar och träningsplaner för att gynna en förening i stan? Nä, det är vidrigt och vidrigare blir det när det inte ens gått rätt till. Fy fan. Ska starta en egen kommun tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0