Rättvisan segrade

I natt sov Iris som en prinsessa fram till kl fem. Då ville hon ha välling för att sen somna om i soffan och sova till halv sju. Är glad att det var min natt i natt trots att det borde varit Emmas. Så man kan säga att rättvisan till slut segrade. Eller hur Emma???

Idag hade det kunnat vara veckans sista arbetsdag om jag hade varit ledig på fredag, men nu är jag inte det, men jag är ledig imorgon iaf vilket känns skönt. Om IKEA är öppet så ska vi kanske ta en sväng dit för att byta lite av Iris julklappar. Om det är stängt så vet jag inte vad vi ska hitta på.

Fortsatte att titta på Solsidan igår. Blir mer och mer kär i det programmet. Det är något över stämningen i det som är så fantastisk. Plus att man känner igen sig i vissa saker lite smått. Och det är kanske mer skrämmande än vad jag inser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0