Simhallen

Idag så blir det simhallen för hela familjen dit vi även får med oss familjen Anderbom. Var alldeles för länge sedan Iris fick simma. Senast var i Thailand om jag inte minns fel. Och med tanke på att hon älskar vatten så är det lång tid utan. Fast hon har ju inte varit helt utan vatten för hon har ju fått bada i badkar och badbalja men det är inte samma sak. Ska ta med lilla kameran så det kan bli en bild i eftermiddag om ni har tur och jag har ork.

I eftermiddag så ska Iris ut till farmor och farfar för att stanna där över natten. Jag och Emma ska till Hamnkrogen och äta och dricka gott. Sen ska det bli skönt att sova en natt ostörd. Och så sovmorgon på det så har vi en kanonhelg framför oss.

Kommentarer
Postat av: Tess

Låter som en härlig helg!!! Krama om damerna i huset från mig och ha en underbar helg!

2011-01-29 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0