Solsidan

Så har jag och Emma något efter alla andra börjat kolla på Solsidan. Vi köpte den innan jul för att vi av någon anledning inte tittade på det när det gick på tv, men nu är vi igång. Började med de fyra första avsnitten idag och det är helt fantastiskt kul. Så för er som inte sett det så är det bara till att börja titta.
Längtar redan tills det är dax för nästa kvälls tittande.

Idag var jag och bytte en julklapp. Fick två av boken Svensk Maffia Fortsättningen och gick och bytte den ena idag. Blev Backyard Babies Them XX-boken med tre skivor och en dvd. Mellanskillnaden på 48 kr kändes väldigt överkomlig. Har än så länge bara skummat igenom boken men det var en del kort som var riktigt bra. Ska snart lägga mig i sängen och granska varje bild väldigt noga. Bilder på musiker i action är det inte mycket som slår.

Medan jag ändå pratar Backyardböcker. Är det någon som har min Backyard Babiesbok? Och är det någon som har min En Av Grabbarna? Vill gärna ha dem isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0