Sov hjärtat, sov

Iris har nu haft två riktigt dåliga nätter vilket medför att jag och Emma har haft två riktigt dåliga nätter och då framförallt Emma för Iris är som ett klistermärke på henne hela natten när hon sover i vår säng. Så det enda jag önskar just nu är att Iris sover ordentligt i natt utan att störa oss. Det vore jävligt tacksamt. Dels med tanke på förkylningen och dels med tanke på att det är en del att göra nu vilket gör att man behöver energi. Och får man inte sova så har man inte så mycket energi.

Nu börjar det närma sig lördagen och det är en del kvar att göra. Dock tycker jag att vi har läget under kontroll för gårdagen var en bra dag där vi fick mycket gjort på alla fronter. Skönt.

Idag blir det innejobb igen. Fast idag kommer jag att få tänka betydligt mer än vad jag fick göra igår. Ska dock bli kul att få använda hjärnan även om den inte är i högform. Fast när var den det senast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0