Svensexa

Har inte bloggat på några dagar och det beror på att jag hade svensexa i lördags vilket gjorde att den dagen försvann och även söndagen då jag var något sliten och min hjärna inte hade klarat av att sända rätt signaler till fingrarna som ska knappa på tangenterna.

I lördags var det så dax för min svensexa. Vid nio blev jag hämtad av ett gäng grabbar som tog mig ner till södra Öland till Bonde söker fru-Jonas där vi skulle spela in en säsong till, Bonde söker fru, andra chansen.
Så det var till att sminka sig och sätta på sig kvinnokläder och sen börja dejta Jonas. Alla grabbar som var med var fantastiskt fula men duktiga men den som fick det att funka var Jonas. Så tack Jonas. Hur det gick kan jag inte berätta innan bröllopet men efter kanske jag kan lägga ut en liten film på det hela. Men en bild kan jag nog bjuda på idag.

Efter bastu, mer inspelning, lite sprit och transport tillbaka till Kalmar så blev det en sväng till Lilla Puben där vi drack lite öl innan vi gick till Stekhuset för att äta. Efter en rolig måltid så blev det Harrys där vi spenderade resten av kvällen.

Var en rätt svag och trött man i söndags men det var det värt. Så tack grabbar för en oförglömlig dag och kväll. Ett extra tack till Jonas som ställde upp på detta och två extra tack till Dadda som fixade och donade till en fantastisk dag.


Tre utröstade "kvinnor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0