Bra Iris

Idag när jag hämtade Iris på dagis så var hon ute i sandlådan och grävde. När hon gjort klart det hon höll på med så kom hon fram och sa:
-Cykla hem!!!
Jag svarade att det ska vi göra men du får säga hej då först. Då går hon fram till en fröken som heter Eva som håller på AIK och skriker:
-Hammarby!!!
Vilken underbart duktig och förståndig liten tjej jag har.

I övrigt så har det precis som igår varit en bra dag. Tycker om att det är vår nu. Idag var det tom så pass varmt att jag körde i kortärmat för första gången i år. Bra, nu fortsätter vi så. Och vem vet, fortsätter det såhär så blir det nog shorts inom en snar framtid. Två stycken har redan börjat men en är från Öland och den andre spelar damboll så det står inte rätt till i huvudet på någon av dem.

Idag så blir det Tacopaj till middag. Var länge sen jag åt det så det ska bli jävligt gott. Vet att Emma inte delar min glädje över denna måltiden men hon offrar sig för min skull. Visst är hon snäll? Men hon skulle tydligen ha sallad till. Ska jag ha sallad till så blir det machosallad. Och vet ni inte vad en machosallad är så får ni titta på filmen här under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0