En dag i mars

Idag har det varit en rätt så slapp dag på något sätt, men kall. Fan vad jag frös idag. Men nu är det snart vår på riktigt och då är kylan långt borta.

Iris har däremot haft en händelserik dag. Emma ringde efter att hon lämnat Iris på dagis och berättade att Iris hade börjat slåss i samma stund hon kom innanför dörren. Emma höll fast henne men hon gjorde allt för att slita sig loss och slå det andra barnet. Men det är tydligen så barn gör när de inte kan uttrycka sig. Men det suger att Iris håller på så. Men det kanske är en framtida huligan vi håller på att uppfostra.

I natt så hände något ovanligt. Iris vaknade, vilket inte är så ovanligt, och ropade på mig. Blev så förvånad att jag gick in till henne trots att det var min natt. Väl inne så ville hon ha lite dricka och sen så la hon sig för att sova igen men först så visade hon mig att jag skulle sitta bredvid henne i sängen. Och vem kan säga nej då? Inte jag iaf så det blev en liten stund i hennes säng. Sov dock inte speciellt bra så när jag visste att hon sov så gick jag in och la med bredvid Emma igen.

Ikväll ska jag till Henke och spela FIFA. Idag är vi dock inte konkurrenter utan ska spela ihop. Tänkte starta en säsong med ett neutralt lag och lotten föll på Everton. Så grattis Everton, inom en snar framtid så kommer ni vinna ligan, FA-cupen, Ligacupen och Champions League. Inte i verkligheten men i spelet men det är väl ändå en framgång för alla som håller på Everton för det är väl er enda chans att vinna något. Nu vinner ju inte Arsenal, Milan eller Bajen speciellt många titlar de heller men det skiter jag i. Tycker om att håna iaf. Men det visste ni säkert redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0