En söndag

Så var ännu en helg över, en mycket trevlig helg dessutom. Igår kväll var Wahlströms här på middag. Barnen lekte, föräldrarna pratade och drack vin, barnen slogs och föräldrarna spelade lite spel och drack lite mer vin. En trevlig kväll helt enkelt.

Idag så började dagen med sovmorgon, älskar verkligen att ha sovmorgon. Men anledningen till att man inte har det så ofta älskar jag ännu mer. När jag väl lyckats ta mig ur sängen så gick jag och Iris till Konsum och köpte tidningen och Iris insisterade på att hon skulle ha sina solglasögon på sig. Och självklart så får hon det då eftersom hon är jävligt cool i dem.








Efter frukost så åkte vi ut till Lindsdal och jobbade lite med tackkorten från bröllopet. Var lite pyssligt men nu vet vi iaf hur vi ska gå vidare. Under tiden jag och Emma jobbade med det så jobbade Iris med farmor. De dammsög och plockade inför farmor och farfars flytt. Nu vet vi iaf att Iris inte är rädd för dammsugaren längre så nu kan vi städa även om hon är hemma. Förut så grät hon så fort hon såg en dammsugare.
Sen blev det en sväng till IKEA för lunch och inhandling av en fotölj till Iris som hon verkar trivas jävligt bra i.








Kvällen avslutades i soffan med Mästarnas Mästare på tv följt av Stockholm-Båstad på datorn. Reflektioner på det är att Evy Palm och Stenmark imponerar och att Stockholm-Båstad var rätt kul.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. God natt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0