Halvtid

Så var det nästan halvtid på denna veckan, eller arbetsveckan iaf. Blev glad idag när jag cyklade till jobbet. Var rätt skönt ute, fåglarna kvittrade och de flesta gatorna jag cyklade på var rensade på grus. Vårkänslor igen helt enkelt.

Fick ju nästan rätt på mitt tips igår om 2-0 till Sverige och inget Zlatanmål men tyvärr så släppte vi ju ett på övertid. Nu hade jag inte satsat några pengar på det så det spelade mindre roll men det är ju alltid kul att ha rätt.

Idag så blir det stadsbrevbäring och det är nog den brevbäringen jag tycker bäst om. Vet inte vad det är som gör den så mycket roligare än den andra brevbäringen men så är det iaf. 

Nu ska jag förklara varför jag kan skriva här på morgonen ibland. När jag jobbar med datorn så tar det ibland lite tid för datorn att hämta det jag vill ha. Och då är programmet jag jobbar i låst för att göra något annat och då passar jag på att skriva. Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0