Inga vattkoppor

Det verkar inte som det var några vattkoppor utan lite prickar av något slag. Skönt. Något som är mindre skönt är att det blivit lite risig sömn i natt eftersom Iris kom in till oss redan vid två. Och det är tidigt. Normalt så brukar det bli runt halv fem som hon kommer insmygande. Så i natt så har framförallt Emma sovit dåligt även om jag kanske inte heller sovit som en gris. Fast jag är inte lika lättpåverkad av Iris närvaro som Emma är. Men det kan bero på att hon ligger tätt, tätt intill Emma och en bit från mig.

Ikväll så blir det lite FIFA hos Henke om inget händer. Ska bli kul att äga lite igen för senast så var Henke den hetare av oss. Men nu jävlar ska jag visa vart skåpet ska stå.

Nu, jobb

/P3LL3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0