Inte riktigt där

Idag har det varit en dag där jag inte riktigt varit där. Har varit oinspirerad och avslagen hela dagen. Känner mig som en halvdrucken ölburk dagen efter. Vet inte riktigt varför det har varit så men jag accepterade det rätt så snabbt och sen var dagen över.

Ikväll så är det filmkväll för mig och Emma. Är numera en tradition att titta på film och äta popcorn på måndagar. Men igår pratade vi om att redan bryta den tre veckor gamla traditionen för att titta på Smartare än en femteklassare. Men vi får se hur det blir med det. Kanske hittar en kanonfilm att titta på och då gör vi nog det istället.

Just nu så står min älskade fru i köket och steker köttbullar. Älskar Emmas köttbullar. Så nu längtar jag tills maten är klar så jag kan äta mig slät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0