Måste sova

Varför vill inte Iris sova längre om nätterna? Varför ska hon upp redan vid fem? Vad ska vi göra för att få sova? Orkar inte detta så länge till. Och det är värre för Emma eftersom Iris är som en igel på henne när hon väl ligger i vår säng. Jag får iaf sova lite mellan sparkarna. Men nu har jag redan varit uppe i över 2,5 timme, skitkul.

Idag väntar en tuff dag på jobbet. Det är Kalmarpost, reklam och vanlig post som ska ut och både Kalmarposten och reklamen är tjock. Så nu lär man få veta att man lever. Men jag ska gå den delen av stan där jag inte brukar gå så det ska bli rätt kul. Var innan jag var föräldraledig jag gick där senast så jag lär gå vilse lite då och då. Men det får man ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0