Mat?

Ikväll ska Emma iväg och äta sushi med Jenny så jag och Iris ska äta något annat. Funderar på att lyxa till det med lite köpmat. Är för en gångs skull inte sugen på gyros så det går bort, tycker inte om kinamat, sushi är skit, thai är inte heller lockande. Så vad återstår i vår lilla stad? Skulle gissa på hamburgare eller pizza. Så vilket ska det bli? Och frågar jag Iris så säger hon pizza. Så då får det nog bli det tror jag. Men då kommer det jobbiga att man ska bestämma sig för vilken pizza. Är inte lätt att vara småbarnsförälder alla gånger....

Idag har det varit en rätt skön dag för en brevbärare. Varmt, inte så mycket vind och lagom med post. Så som många fler dagar borde vara. Lite varmare kanske inte skadar så att shortsen snart kan åka på.

Nu har jag inte speciellt mycket mer att tillägga för tillfället utan återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0