Skön dag

Idag har det varit en extremt skön dag. Lite post, skönt väder och så gick vi hem rätt tidigt. Så som en fredag ska vara. När jag hämtade Iris på dagis så fick jag reda på att hon trillat och slagit sig idag så hon har en liten fläskläpp. Men hon verkade inte alltför ledsen över det utan sa stolt:
-"Kom blooood"
Ja, hon sa det med så många o:n.
Och så fick jag reda på att hon inte tycker om vofflor men däremot grädde och sylt. Så det var ungeför vad hennes mellanmål bestod av, lite våffla och mycket grädde och sylt. Så nu fyller hon på med ett äpple. Och medan hon åt sitt äpple så passade jag på att diska och vika tvätt.

Och idag så kom den, Bajens matchtröja för året. Vi har ju som tur är gått tillbaka till Kappa vilket är väldigt glädjande. Så nu ska det snart inhandlas en matchtröja. Kanske spar det tills jag ändå är i Stockholm i mitten av april för att spara fraktkostnaden. Lite smålänning där märkte jag.






Om en stund så ska jag och Iris ta en sväng på stan. Gäller att passa på när man ändå är hemma i hygglig tid. Och så ska Iris få en liten lyxmiddag i form av McDonalds. Kanske inte är så lyxigt för er men Iris älskar det och då får hon det idag när hon slagit sig. Lite plåster på såren skadar aldrig


Kommentarer
Postat av: frun (första gången jag skriver det isf sambon)

min lilla unge!!!! då behöver vi ju inte tänka på henne vad gäller våfflor ikväll då. längtar efter er! puss puss puss

2011-03-25 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0