Snö?

Va fan är detta? Jag trodde att det var över nu, trodde att det var färdigsnöat. Men icke. Klart som fan att det ska komma en vända till. Nu tror jag inte på att det kommer någon vår överhuvudtaget. Jag ger upp. Fan.

Blev en tidig start på dagen då Iris tyckte att vi skulle gå upp långt, långt innan det var dax för det. Hon höll på att babbla och stöka i vad som kändes som flera timmar. Nu var det kanske en halvtimme eller något men det var mer än tillräckligt för att jag skulle bli rätt trött på det. Vad ska vi ta oss till så att hon fattar att det är gutt att sova länge??

Annars så är det ju fredag idag och fredagar är bra dagar. Idag så jobbar jag som lagledare och det är kul med lite omväxlande jobb. Och helt ärligt så är jag glad för att jag inte behöver vara ute i snön och pulsa. Så enkelt är det. Tror att alla mina kollegor skulle hålla med mig.

Ikväll så blir det vitt vin och räkor, ost med kex och en jävla massa fredagsmys. Längtar.

Så, nu blir det inte mer bloggande förrän jag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0