Stängt

Idag är Iris dagis stängt av någon anledning som jag inte har koll på. Fast, det är ju inte bara Iris dagis som är stängt utan det verkar som alla dagis i stan har slagit igen. Och det är med glädje jag är hemma med min älskade lilla gumma. Och vi har redan hunnit med Måsen där det var sång och lek. Iris var väldigt nöjd med att vara tillbaka där igen. Tyvärr så blev hon jävligt trött rätt tidigt men det kan ju bero på att vi gick upp redan vid halv sex. Och det var inte min idé att gå upp då. Men innan hon somnade så hann jag få i henne mat så nu sover hon förhoppningsvis en stund så jag hinner med en liten sovstund också.

Iris har för den delen blviit en liten härmapa. Idag på morgonen så gick hon fram till toaletten och ställde sig och fräste och försökte spotta. Emma frågade vad hon gjorde och fick till svar,
-"Spottar snus"
Undrar var hon fått det ifrån? Kan det vara från mamma? Nähä. Från pappa då? Ja, kanske.

Nu är det dax att lägga sig i sängen och sova en stund. Fan så skönt, det gör man inte varje dag numera.


En koncentrerad Iris under sångstunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0