Tack Gud

Idag på jobbet så visade det sig att ingen är felfri. Mr 100% hade gjort ett fel. Tack Gud för att du visade mig det. Nog om det för jag tycker om att tala i gåtor.

Har faktiskt varit en riktigt underbar dag idag. Varmt, solen skiner, fåglarna kvittrar( har dock inte hört dem pga vinden) och jag är glad. Kan det bli bättre? Lite vårkänslor helt enkelt.  Tror jag ska bli blixtförälskad i Emma idag. Är ju normalt förälskad i henne men lite blixtförälskelse en tisdagseftermiddag är aldrig fel.

Nu till Iris. Min lilal tjej har börjat leka väldigt mycket för sig själv. Är hur kul som helst att sitta och lyssna på henne när hon leker och pratar med sina leksaker. Just nu är mina Simpsonsgubbar väldigt populära. Så dem är antagligen inte mina längre om vi frågar Iris. Men det ska det bli ändring på.

Har varit lite dåligt med bilder här på bloggen men jag lovar att bättra mig. Är ni snälla så kanske det kommer en bild på Iris senare idag och om ni ber snällt så kanske ni kan få se en bild på mig och Emma från bröllopet. Så, nu är det upp till er


Kommentarer
Postat av: Sofie

Eller kanske både och? ;)

2011-03-22 @ 21:03:54
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0