Bra Iris

Nu har Iris sovit rätt så bra två nätter i rad vilket gör att jag är rätt så pigg idag. Visst, morgontröttheten finns ju alltid där men den är lite lättare att ta sig igenom när man har fått sova rätt ok. Och i natt så får jag sova hela natten utan att behöva gå upp om Iris vaknar. Ska bli så skönt.

Idag är det torsdag och torsdagar betyder lite mer att göra på jobbet. Men när man väl är ute på turen så brukar det flyta på rätt så bra. Men, det intressanta med jobbet idag är att jag ska cykla till och från jobbet eftersom min skjuts till jobbet har sovmorgon och så hämtar mormor på dagis vilket betyder att jag kan cykla direkt hem.

Där har ni halva min dag. Hur resten ser ut har jag ingen aning om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0