Skön dag

Det blev en väldigt skön dag på jobbet idag. Inledde arbetsdagen med att sitta och lära mig hur jag kan kolla varför vissa brev kommer fel. Är intressant och lärorikt att få se sånt och förstå varför vissa saker blir som de blir. Fast idag så fattade vi inte ett skit men förhoppningsvis så får vi reda på det senare. Sen så visade det sig att jag skulle vara lagledare en stund på förmiddagen och vara inne. Men den stunden var rätt kort så jag fick en chans att jobba ifatt lite datorjobb. En produktiv och bra dag på jobbet helt enkelt.

När jag väl kom hem så satte jag Iris framför tv:n så jag kunde laga mat. Är kanske inte det optimala föräldraskapet att ha tv:n som barnvakt men idag var det lite nödvändigt. Gjorde nämligen revben och just denna tillagningen kräver lite aktiv tillagning. Och det blev gott också om du frågar mig.

När Iris sov så tittade jag och Emma på Sveriges Mästerkock innan jag slog över till CL för att se Tottenscum-Milan. Verkar inte som det blir ett bra resultat idag heller tyvärr. Både Milan och Arsenal utslagna vore samma sak som att CL är över. Fast å andra sidan så kan man ju alltid hålla på det laget som möter UEFA:s representationslag Barcelona. För fy fan vad äckligt favoriserade de är av domarna hela tiden. Nu var de förvisso överlagsna Arsenal igår och vann hur rättvist som helst men domarinsatsen var en total katastrof.

Har varit lite dåligt med bilder här de senaste dagarna men jag lovar att försöka bättra mig. Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0