Ny vecka

Så var det en ny vecka igen som faktiskt har börjat rätt bra. Känner mig för en gångs skull rätt så pigg och utvilad och det tillhör inte vanligheterna när det är måndag. Så idag så är jag på ett rätt gott humör och känner mig laddad som fan för att göra ett bra jobb idag. Ska snart ut till ett annat brevbärarkontor och starta upp mitt projekt där ute och har lagt morgonen på förberedelser och tnakar kring det.

Men skriv något om Iris då hör jag er skrika. Och jag lyder mina läsare. Iris har som vanligt sovit lite dåligt. Eller, hon har nog sovit rätt bra så länge Emma har legat hos henne och det har hon gjort sen halv fyra. Fattar inte vad det är. Att det ska vara så svårt att sova ensam i sin säng? Och framförallt så borde hon ha gjort det i natt eftersom det blev en sen kväll för henne. Hon var inte i säng förrän efter 22 så hon borde varit kanontrött och sovit som en gris, men icke.

Idag så ska Iris få besök av sin mormor som ska ta hand om henne medan jag och Emma är på hjärt-lungräddningskurs. Så förhoppningsvis så sover hon när vi kommer hem så vi kan få en lugn och skön kväll. Usch vad hemsk jag låter men jag antar att ni fattar vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0