Onsdag

Så var det onsdag igen och då har jag en kväll hemma ensam med Iris. Ska bli så mysigt, betydligt mysigare än vad det var i natt för det var inget kul att vara halvvaken från halv fyra och fram tills jag klev upp. Och min insats för att Emma skulle få sova var helt onödig eftersom Emma inte kunde sova ordentligt iaf. Men det var ett bra försök. Tar nog tillbaka lite om det att det inte var mysigt i natt för det var det men inte på det mysiga sättet. Är alltid lite mysigt att ligga bredvid en sovande Iris men det blir blir en och annan fot i magen och på andra känsliga ställen.

Idag så har jag varit en sväng till Alvesta och träffat min nya mentor. En bra första träff även om det gick lite trevande. Men jag är helt övertygad om att det kommer bli bra. Men jag kan villigt erkänna att jag inte var jättesugen på att sätta mig på cykeln för att ta mig till jobbet när jag kom tillbaka till Kalmar. Och nu funderar jag på att ta en taxi hem för att slippa motvinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0