Helg

Så är det äntligen helg. Tyvärr så kom jag hem till en tom lägenhet då Emma och Iris är ute en sväng på stan. Och eftersom Iris äntligen har somnat så får Emma snällt gå vidare på stadens gator och torg. Men jag kan ärligt säga att jag tycker det är dax för Iris att vakna så hon får komma hem till sin pappa.

Ikväll ska vi ut till farmor och farfar i sommarstugan. Ska bli rätt skönt att komma ut till landet och slappa. Tyvärr blir man ju inte så ompysslad längre eftersom all deras uppmärksamhet numera läggs på Iris. Men det tycker jag är underbart för det är ju då jag kan slappa. Och om allt går som det är planerat så ska hon ju sova hos mormor och morfar. Men hur det blir med det får vi se i natt.

Nu har Iris kommit hem så jag ska passa på att mysa lite med henne innan vi ger oss iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0