Dagis

Vi har nu börjat skola in Iris på dagis. Är en väldig mjukstart får man säga, en timme om dagen i två veckor. Tycker själv att det låter lite men det funkar tydligen så då kör vi på det. Det verkar vara ett bra dagis och jag har inga tvivel om att Iris kommer trivas. Hon tar redan för sig och leker på som om hon redan kände sig hemma men samtidigt vill hon veta vart mamma och pappa är så hon ropar på oss då och då om vi inte är synliga.

I övrigt så rullar livet på och vi gör väl inte allt för mycket. Bara det vanliga, leker, äter, sover osv.

Idag ska Iris sova hos farmor och farfar eftersom Emma och jag ska ut och äta med lite folk. Ska sen bli skönt att sova en natt utan att bli störd av Iris. Det är inget man är van vid direkt även om jag sover lite bättre när Emma tar natten än vad hon gör när jag tar natten.

Nu ska vi snart väcka Emma så vi får lite frukost

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det vore kul om du fortsatte blogga, vi vill ju fortsätta följa lilla Iris, men jag förstår att det inte blir lika mycket tid över längre.

2010-08-25 @ 23:37:33
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Tess

Hallå!!! Var har ni tagit vägen :) Saknar ju att läsa din och iris lilla blogg. Kram till er alla 3/ Tess

2010-09-03 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0