Aj

På morgonen så var jag hos Stellan och fick mig en omgång. Kan inte påstå att det var skönt, det var mer aj om man säger så.Just nu är jag lite öm men det blir nog bra efter någon dag hoppas jag. Så nu håller vi tummarna för på måndag ska jag jobba och då vill jag inte ha ont längre.

Även idag så har jag Iris hemma. Idag är hon dock inte sjuk men efter en kräkning så är det 48 timmar hemma. Vi kommer dock att fuska på en timme imorgon. Men jag har svårt att tro att det spelar någon roll eftersom de som jobbar på sjukhus har 24 timmar hemma efter sista spyan.

Igår var vi i kyrkan och bestämde vilka låtar vi ska ha när vi går in och ut på bröllopet. Våra önskemål funkade så det blir två bra låtar som vi båda är nöjda med. Och även kantorn var nöjd så det blir nog skitbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0